Осінь в Карпатах. День шостий

Продовжуємо описувати наш відпочинок в Карпатах. Саме таким може бути один з днів цьогорічного літа в горах – релакс в будиночку, або збір ягід, в літній період мова про чорницю.
Отож шостий день нашого відпочинки ми вирішили провести в садибі, адже потрібно було відновити сили після тривалого походу напередодні.

Ми відсипалися, гойдалися на гойдалках, дивилися на Рахів, плели колоски та проводили фотосесію для маленьких та великих Мандрияк.

Потім був обід з грибами, яких ми самі назбирали попереднього дня. І це все з видом на гори)

Справжнім Мандриякам вистачило півдня відпочинку, і вже після обіду нам захотілося пригод. Тож озброївшись пластиковими стаканами ми рушили збирати брусницю.
Після нічного дощу температура трохи знизилася і на вулиці похолодало, але це нам не стає на заваді.

По дорозі вирішили підкорити ще одну невеличку вершину – Магурицю висотою 1264 метри. До вершини веде стежка протоптана вівцями, на шляху знаходимо трохи ягід стиглої ожини.

Ось ми і на вершині. Шкода що звідси майже нічого не видно, бо вершина заросла деревами.

Спускаємося назад і гайда збирати брусницю, а заодно милуватися краєвидами.

Чомусь коли ми вчора поспішали на гору Стару, то червоні ягідки зваблювали нас на кожному кроці, а як ми прийшли з горнятками, то вони всі день сховалися.
На горі трохи вітряно, але ми не здаємося і вже за деякий час прямуємо додому з своїм врожаєм.
Дома в Києві кожен з нас знайшов застосування брусниці, хто робив настоянку, а хтось пік булочки.
Повернулися до будиночку разом з променями сонця, що сідало.

Наступного дня на нас чекав завершальний похід над Раховом, але вже по протилежному схилу.